Page 160 - 60 ΧΡΟΝΙΑ NISSAN ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ
P. 160

160
Ακριβώς, με το σλόγκαν-πεποίθηση, ‘’Ιnnovation that Excites’’, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. εγκαινίασε μία καμπάνια με τίτλο ‘’Generation N’’, με στόχο να επιβραβεύσει νέους ανθρώπους, μια νέα γενιά που με τη στάση της, τη δράση της, τις καινοτόμες ιδέες της, τις σκέψεις και το ήθος της ενθουσιάζει, συνεγείρει και διακρίνεται, στη χώρα μας
και στο εξωτερικό. Η σχετική καμπάνια της
Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., μάλιστα, έλαβε το Χρυσό Βραβείο στο πλαίσιο των Social Media Awards το 2017.
Η πρωτοβουλία
“Nissan Generation N”
της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. αναπτύχθηκε με στόχο
την επιβράβευση νέων ανθρώπων οι οποίοι με
το ήθος, τη δράση και
τις πρωτοβουλίες τους καινοτόμησαν και διακρίθηκαν εντός και εκτός συνόρων. Επάνω, οι βραβευθέντες
το 2018, δεξιά οι ομόλογοί τους του 2017.
   























































































   158   159   160   161   162