Page 23 - 60 ΧΡΟΝΙΑ NISSAN ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ
P. 23

Το 1961 ο Νικόλαος Ι. Θεοχαράκης, με εμπειρία κιόλας
τριάντα πέντε ετών στον χώρο των ανταλλακτικών, των συνεργείων, των καυσίμων και των ελαστικών, ανέλαβε την αντιπροσώπευση
των αυτοκινήτων Datsun (από το 1984, γνωστά πλέον ως Nissan). Πρόκειται για την πρώτη επίσημη αντιπροσωπεία της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη. Για την αντιπροσώπευση,
η αρχικά προσωπική εταιρεία του Νικόλαου Ι. Θεοχαράκη μετασχηματίστηκε σε Ανώνυμη, η δεύτερη κατά σειρά που ίδρυσε ο διορατικός επιχειρηματίας. Η εταιρεία καταγράφεται στο «Δελτίον Ανωνύμων Εταιρειών», στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της 1ης Δεκεμβρίου 1965 με την επωνυμία Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. Εμπορική, Τουριστική, Οικοδομική και Βιομηχανική Εταιρεία Αυτοκινήτων, Ελαστικών, Ανταλλακτικών», με έδρα στην οδό Ρετσίνα 42 στον Πειραιά. Μέτοχοι ήταν ο Νικόλαος Ι. Θεοχαράκης και οι γιοι του Ιωάννης Νικολάου Θεοχαράκης και Βασίλειος Νικολάου Θεοχαράκης. Η εταιρεία εισάγει αρχικά τρία μοντέλα, το Cedric, το Bluebird και
το Pickup, όπως μας πληροφορεί σχετική διαφήμιση τον Μάρτιο του 1962. Διαθέτει υποκατάστημα στην Αθήνα, στην οδό Χαλκοκονδύλη 13,
1961-1970 Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον
  Datsun Bluebird 312
από τη Συλλογή
Ιστορικών Μοντέλων
της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.
23
  1961
Εγκαινιάζεται
το «Μον Παρνές».
Η Ελληνική Περιηγητική Λέσχη, σε συνεργασία με την ΕΛΠΑ, εγκαινιάζει το πρώτο κάμπινγκ στην Ελλάδα.
Οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων κυμαίνονται από 1.500-3.000 δρχ., το ημερομίσθιο
των τεχνιτών ήταν γύρω στις 70 δρχ., ένα κιλό αλεύρι κόστιζε 3-5 δρχ., ένα Νουνού 4-8 δρχ.
το κιλό, μια πλάκα σαπούνι 12-20 δρχ., ένας καφές
στο καφενείο 0,5-1 δρχ., μία εφημερίδα 1,5 δρχ., οι δίσκοι 45 στροφών 27 δρχ., ένα ραδιόφωνο μπαταρίας 1.500 δρχ. και άνω.
 















































































   21   22   23   24   25