Page 52 - 60 ΧΡΟΝΙΑ NISSAN ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ
P. 52

 1973-1980
Ανατίθεται από
το Υπουργείο
Δημοσίων Έργων στο Γραφείο Δοξιάδη το «Χωροταξικό Σχέδιο
της Πρωτεύουσας», που επισήμως παραδίδεται το 1976. Επιβεβαιώνεται η ανάπτυξη της Αθήνας προς την Κόρινθο και
τη Θήβα-Χαλκίδα,
ενώ δεν προτείνονται νέες ρυθμίσεις για
την κυκλοφορία των αυτοκινήτων. Το 1979 δημοσιεύεται ο Νόμος 947/79, επί υπουργίας Στέφανου Μάνου. Για πρώτη φορά προτείνεται η άντληση πόρων για
την εφαρμογή του Ρυθμιστικού από την
ίδια την εφαρμογή
του και αμέσως μετά δημοσιεύεται το Σχέδιο «Αθήνα 2000», αλλά
δεν θεμελιώνεται η παραμικρή κατοχύρωσή του – δεν αρκεί η δημοσίευσή του σε ΦΕΚ το 1980. Το 1971 στο Πολεοδομικό Συγκρότημα Πρωτευούσης
κατοικούν 2.542.349 άνθρωποι, δέκα χρόνια αργότερα περίπου
μισό εκατομμύριο περισσότεροι. Το «κλεινόν άστυ» έλκει και ελκύει.
  52
συναριθμούνταν σε 135, ενώ τα συνεργεία συντήρησης και επισκευής σε 80. Όσο για την ίδια την εταιρεία, απασχολούσε περισσότερους από 1.300 εργαζομένους, αν συνυπολογίσουμε και τους εργαζομένους στον Βόλο και αυτούς στις θυγατρικές εταιρείες. Τρία χρόνια πριν ολοκληρωθεί η δεκαετία,
η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. εμπλέκεται επισήμως στους αγώνες αυτοκινήτου εμπιστευόμενη στους «Σιρόκο» - Μ. Μακρινό ένα δεξιοτίμονο Datsun 160J 710. Η παρθενική νίκη τους στο «Εαρινό» συνοδεύεται από άλλες τέσσερις και επιστέφεται από τον τίτλο
των πρωταθλητών. Εγκαινιάστηκε, έτσι, μια μακρά ιδιαίτερα επιτυχημένη αγωνιστική παρουσία της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. στη χώρα μας,
με μοχλό το Αγωνιστικό Τμήμα της εταιρείας, που ιδρύθηκε ακριβώς
το 1977, χάρη στην επιμονή και στη διορατικότητα του Ιωάννη Θεοχαράκη, και το οποίο, ύστερα από το 1980, ανέπτυξε πλήρως τις δραστηριότητές του. Οι αγώνες αυτοκινήτου, προεξάρχοντος τότε του Ράλλυ Ακρόπολις, συνιστούσαν προνομιακό πεδίο δοκιμής ώστε να αποδεικνύεται
στην πράξη η αξιοπιστία και η αντοχή των προϊόντων της Datsun,
αλλά και ευκαιρία, πρόκληση, σωστότερα, για τη βελτίωση των ικανοτήτων των μηχανικών της εταιρείας, των ίδιων που υποστήριζαν τεχνικά τα αυτοκίνητα των πελατών – σε άλλες σελίδες, περισσότερα
και πιο αναλυτικά.












































































   50   51   52   53   54