Page 71 - 60 ΧΡΟΝΙΑ NISSAN ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ
P. 71

  ελληνική διαδρομή του στα τέλη του 1982,
ενώ ήδη από τα τέλη του 1981 έχει θεσπιστεί
το μέτρο των «μονών-ζυγών», οπότε αρκετοί
αναζητούν δεύτερο, μικρό αυτοκίνητο, παρά
το γεγονός ότι ακόμα το 1987 ένα αυτοκίνητο με
κινητήρα 1.0 λίτρου επιβαρυνόταν με φόρο 99%
επί της εργοστασιακής τιμής. Μέχρι το 1993, το Micra
προκρίνεται από 10.000 οδηγούς. Όσο για το Primera
(1990-1997) συγκεντρώνει 8.674 προτιμήσεις. Βεβαίως, το Pickup
(720 [1980-1986], LΒ 120 [1984-1995], D21 [1986-1998]), που διατίθεται συνολικά σε 79.695 αντίτυπα, απευθύνεται σε μια αγορά, αυτήν
των ελαφρών φορτηγών, τα οποία στην επαρχία υποκαθιστούσαν
τα επιβατικά αυτοκίνητα, λόγω και των ελαφρύνσεων στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης, και στην οποία οι συνολικές πωλήσεις 1984- 1998 δεν ξεπέρασαν τις περίπου 278.000 μονάδες, ύστερα και από το περιβόητο πογκρόμ εναντίον των «αγροτών του Κολωνακίου».
Σε αυτή την κατηγορία, των ελαφρών φορτηγών, το 1983 η τότε ακόμα Datsun κυριαρχούσε – 78.299 ελαφρά φορτηγά με το λογότυπό της κυκλοφορούσαν στους ελληνικούς δρόμους.
Πάνω, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.
στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.
Κάτω αριστερά, η προσπάθεια για
την ενημέρωση και επιμόρφωση των εργαζομένων συνιστά πάγια επιλογή της εταιρείας. Στο βάθος, ο καθηγητής κύριος Νίκος Θεοχαράκης. Όσο για τo Vanette (8.626 αντίτυπα από το 1986 μέχρι το 1995), επιβεβαιώνει την όλο και ευρύτερη διείσδυση στην αγορά αυτοκινήτου, με την ικανοποίηση των πλέον διαφοροποιημένων αναγκών.
71

















































































   69   70   71   72   73