Page 75 - 60 ΧΡΟΝΙΑ NISSAN ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ
P. 75

  προηγούμενη δεκαετία. Το 1990 κυκλοφορούσαν στη χώρα μας 1.754.000 οχήματα, με μέσο όρο ηλικίας του στόλου τα 11,34 έτη.
Το μέτρο της απόσυρσης δημιούργησε νέα δεδομένα στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, αφού μέχρι τον Ιούλιο του 1991 η ελληνική αγορά είχε καταγράψει νέο ρεκόρ ταξινομήσεων, ενώ κατά το πρώτο έτος εφαρμογής του μέτρου της απόσυρσης είχαν βγει από την κυκλοφορία 184.000 αυτοκίνητα. Η αγορά έδειξε ιδιαίτερη δυναμική, αφού το 1992 έκλεισε στις 199.004 ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων, ενώ η ηλικία του στόλου μειώθηκε στα 8,9 έτη και 431.000 οχήματα όδευσαν προς τα διαλυτήρια. Ακριβώς αυτήν τη χρονιά, το 1992, λίγο πριν τον Μάρτιο του 1993, οπότε και έπαψε η ισχύς των κινήτρων για την απόσυρση –απαλλαγές από το εφάπαξ
Φωτογραφία αριστερά, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. συμμετείχε ανελλιπώς στις εκθέσεις αυτοκινήτου προβάλλοντας τα αυτοκίνητά της και ενημερώνοντας αναλυτικά τους καταναλωτές.
Ο ιδιοκτήτης και οδηγός του παλαιότερου το 1990
σε κυκλοφορία ταξί στη χώρα μας, ο Κώστας Κασταρής, ποζάρει με
υπερηφάνεια δίπλα στο 410 Bluebird 1.2, με το οποίο είχε διανύσει περισσότερα από
1 εκατ. χλμ.
 75
   1985-1992
Δημοσιεύεται ο νόμος 1515/1985 για το Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας,
επί υπουργίας Αντώνη Τρίτση. Για πρώτη φορά
από τη δημιουργία του νεοελληνικού κράτους, η εφαρμογή αντίστοιχου νόμου καθίσταται στοιχειωδώς ρεαλιστική, χάρη στην πλαισίωσή του από ένα πλέγμα νομοθετημάτων
που τον θωρακίζουν κατοχυρώνοντας και τις οικονομικού χαρακτήρα διαδικασίες. Από εδώ και πέρα, ελέω αυτοκινήσεως, τα προβλήματα είναι διαφορετικής υφής και
οι προτεινόμενες λύσεις εκφράζονται με νόμους επί του Ρυθμιστικού Σχεδίου, όπως, λόγου χάριν, ο νόμος 2052/1992 «Μέτρα για την αντιμετώπιση του νέφους και πολεοδομικές ρυθμίσεις», ο οποίος αναθεώρησε τον νόμο Τρίτση.
 




















































































   73   74   75   76   77