Page 86 - 60 ΧΡΟΝΙΑ NISSAN ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ
P. 86

 1993-1999
Την 1η Σεπτεμβρίου
1993 πραγματοποιήθηκε μείωση των φορολογικών συντελεστών για τα αυτοκίνητα ως αντίδοτο στην παύση ισχύος
των κινήτρων για την απόσυρση, οπότε οι νέες ταξινομήσεις μειώθηκαν αισθητά.
Το 1993 ταξινομήθηκαν συνολικά 147.789 επιβατικά αυτοκίνητα, έναντι περίπου 50.000 περισσότερων
το 1992. Τον Νοέμβριο
του 1993 καταργήθηκε
ο νόμος 363/1978, ο
οποίος προσδιόριζε
τη φορολογητέα αξία
ενός αυτοκινήτου βάσει
της τιμής πώλησης
προ φόρων στη χώρα κατασκευής του, επομένως, βάσει της τεκμαρτής
αξίας. Ως φορολογητέα αξία καθορίζεται πια
η τιμολογιακή αξία
του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένων
των εξόδων μεταφοράς. Επίσης και ταυτοχρόνως, ο νέος νόμος κατήργησε τον ειδικό φόρο κατανάλωσης και τον ενσωμάτωσε στο τέλος ταξινόμησης. Τον Σεπτέμβριο του 1999 υιοθετήθηκε και νέα μείωση στη φορολογία των αυτοκινήτων, με τη μείωση των σχετικών συντελεστών υπολογισμού κατά περίπου 50%. Αποτέλεσμα, η μείωση της τιμής των αυτοκινήτων.
 Βόλο, μια επένδυση ύψους 6.6 δις δραχμών. Πέντε χρόνια αργότερα,
το 1994, άρχισε να λειτουργεί στον Ασπρόπυργο το Κέντρο Διανομής Ανταλλακτικών Αυτοκινήτων και Εκπαίδευσης της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. – η εκπαίδευση του προσωπικού ήταν σχεδόν από την ίδρυσή της σταθερή επιδίωξη. Το καλοκαίρι του 1998, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. εφαρμόζει
με δική της πρωτοβουλία μέτρο απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων αποδεικνύοντας, και με αυτόν τον τρόπο, την ευαισθησία της απέναντι στους χρήστες των αυτοκινήτων, αλλά και προς το περιβάλλον. Πρόκειται για μέτρο που συνδυάζει την εμπορική πολιτική με το κοινωνικό πρόσωπο της εταιρείας, επιλογή, άλλωστε, που επιβραβεύτηκε από το καταναλωτικό κοινό, δεδομένου μάλιστα ότι η πρωτοβουλία της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. δεν αναιρούσε όλες τις άλλες παροχές που προσφέρονταν στους πελάτες πριν την απόσυρση, οι οποίες δεν αντικαταστάθηκαν με το νέο αυτό μέτρο. Κατά την ίδια περίοδο, εξάλλου, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. εγκαινίασε μια σειρά πρωτοβουλιών και δράσεων, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
Φωτογραφία δεξιά, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων,
Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. ανέπτυξε διαφημιστική καμπάνια στον έντυπο Τύπο και στην τηλεόραση αποδεικνύοντας έμπρακτα την κοινωνική της ευαισθησία. Η καμπάνια βραβεύτηκε, στο πλαίσιο της δημιουργικότητας στην επικοινωνία, από τα σχετικά Βραβεία «Ερμής».
 86












































































   84   85   86   87   88