Page 19 - 60 ΧΡΟΝΙΑ NISSAN ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ
P. 19
1
1
9
9
1954
Αποφασίζεται η απογραφή, ταξινόμηση και χορήγηση νέων αδειών και νέων πινακίδων σε όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα. Το 1962, ο υπουργός Συγκοινωνιών Δημήτριος Βρανόπουλος ανακοίνωσε εκ νέου απογραφή και τεχνικό έλεγχο για όλα τα αυτοκίνητα στη χώρα. Η πρώτη επίσημη απογραφή των αυτοκινήτων ανά τη χώρα είχε γίνει το 1935.
1960
Καταγράφονται σε όλη τη χώρα 39.700 ΙΧ αυτοκίνητα, 28.800 φορτηγά, 6.200 λεωφορεία και 25.000 μοτοποδήλατα. Μόλις έναν χρόνο αργότερα, τα ΙΧ έχουν φτάσει στα 48.834, και τα φορτηγά στα 40.030. Το 1954 κυκλοφορούσαν 15.110 ΙΧ και 18.821 φορτηγά.
1945-1947
Ο Κώστας Μπίρης, Διευθυντής της Πολεοδομικής Υπηρεσίας του Δήμου Αθηναίων, και ο Κωνσταντίνος Δοξιάδης, υφυπουργός Ανοικοδομήσεως, προτείνουν δύο διαφορετικά σχέδια για την Αθήνα.
Το Σχέδιο Δοξιάδη συνιστά ένα από τα πρώτα μεταπολεμικά σχέδια ολικής θεώρησης του Λεκανοπεδίου και πολλές από τις προτάσεις του, όπως η Αττική οδός, υλοποιήθηκαν πενήντα χρόνια αργότερα. Ανάλογη πρόταση διατύπωσε το 1956 και ο τοπογράφος Ανδρέας Σώκος. Τότε η σημερινή Αττική οδός καταγράφηκε ως «Λεωφόρος ΝΑΤΟ», ενώ στο σχέδιο Σώκου περιλαμβανόταν και η Εθνική Ε1.