Page 200 - 60 ΧΡΟΝΙΑ NISSAN ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ
P. 200

 (13.000 μονάδες ανά έτος) και την τριετία 1990-1992 (15.000 μονάδες ετησίως). Η παραγωγή προσαρμαζόταν άμεσα στις προδιαγραφές του εκάστοτε νέου μοντέλου των Ιαπώνων. Συναρμολογήθηκαν 45 διαφορετικές εκδόσεις του Pickup και του King Cab –προκάτοχου
του Navara–, Sunny και Cherry, σε εκδόσεις 2, 3 και 5 θυρών. Συνολικά συναρμολογήθηκαν περισσότερα από 170.000 αυτοκίνητα, αν και η εταιρεία παρήγε σε ρυθμούς χαμηλότερους από τις πραγματικές της δυνατότητες – 36.000 μονάδες, σε δύο βάρδιες. Το κόστος παραγωγής ήταν υψηλό, οι κρατικές παραγγελίες ήταν περιορισμένες, πραγματοποιήθηκε μικρός όγκος εξαγωγών –600 αυτοκίνητα στην Ιρλανδία–, ενώ τα όρια της ελληνικής αγοράς ήταν πεπερασμένα.
Εικόνες από την τελετή των εγκαινίων στις 25 Σεπτεμβρίου 1980.
Στην διπλανή φωτογραφία, ο υπουργός Βιομηχανίας και Ενέργειας Στέφανος Μάνος συνοδευμένος απο τον Takashi Ishihara, πρόεδρο της Nissan Ιαπωνίας. Δεξιά κάτω, ο υπουργός Στέφανος Μάνος κόβει την κορδέλα. Πάνω αριστερά, στο βήμα ο Βασίλης Θεοχαράκης και πάνω δεξιά ο Ιωάννης Θεοχαράκης, χάρη στις άοκνες προσπάθειες του οποίου η εμβληματική μονάδα στον Βόλο έγινε πραγματικότητα.
  200






























































































   198   199   200   201   202