Page 202 - 60 ΧΡΟΝΙΑ NISSAN ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ
P. 202
1980
Προστέθηκαν στο οδικό δίκτυο της χώρας μόλις 219 χλμ. νέων οδών για να υποδεχτούν τα όλο και περισσότερα αυτοκίνητα. Στους νέους δρόμους συμπεριλαμβάνονται
και οι προσωρινού χαρακτήρα ανισόπεδοι κόμβοι της Λεωφόρου Κηφισού.
20
02
2
Το 1990, η ΤΕΟΚΑΡ Α.Β.Ε.Ε., σύμφωνα με τους Ιάπωνες, αποτελούσε πρότυπο μονάδας συναρμολόγησης και κατείχε την πρωτοκαθεδρία μεταξύ όλων των μονάδων συναρμολόγησης Nissan, ενώ έναν χρόνο πριν η ΤΕΟΚΑΡ Α.Β.Ε.Ε. είχε καταταγεί 26η μεταξύ όλων των ελληνικών εργοστασίων από πλευράς τζίρου και από τις πρώτες σε κέρδη. Εκείνην τη χρονιά, η ΤΕΟΚΑΡ Α.Β.Ε.Ε. είχε δηλώσει κέρδη της τάξεως των 1,9 δις δρχ.
Ήδη στις αρχές της δεκαετίας του 1980, η Nissan είχε κάνει πρόταση στους Έλληνες επιχειρηματίες για την από κοινού ίδρυση μεγαλύτερου από αυτό του Βόλου εργοστασίου συναρμολόγησης, αλλά η ελληνική νομοθεσία και η Πολιτεία, που αιτήθηκε
Στο εργοστάσιο της ΤΕΟΚΑΡ Α.Β.Ε.Ε. εφαρμόστηκαν από το 1983 «κύκλοι ελέγχου ποιότητας», οι πρώτοι που εφαρμόστηκαν στη χώρα μας, ενώ η εκπαίδευση των εργαζομένων ήταν συνεχής. Μάλιστα, το 1984 ιδρύθηκε σχολή για την εκπαίδευση του προσωπικού πριν την πρόσληψη.
2