Page 208 - 60 ΧΡΟΝΙΑ NISSAN ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ
P. 208

 προφανή επίπτωση στις τιμές των ιαπωνικών αυτοκινήτων, και από το 1989 είχε σταματήσει και η δασμολογική προστασία εις βάρος των εισαγόμενων οχημάτων. Η εταιρεία επωφελήθηκε για λίγα ακόμα χρόνια από την προσιτή τιμή των ιαπωνικών ανταλλακτικών, αλλά η Nissan σχεδίασε και άρχισε πλέον να παράγει νέα μοντέλα, οπότε
το ενδιαφέρον για την παραγωγή ανταλλακτικών παλαιότερων μοντέλων ήταν πλέον πολύ μικρό. Επενδύσεις, στο περιβάλλον που αδρομερώς περιγράψαμε, ώστε να παραχθούν νέα μοντέλα, κρίθηκε σχεδόν αδύνατον να αποσβεσθούν, ενώ η πιθανότητα να παράγονται πιστοποιημένα ανταλλακτικά σε ανταγωνιστικές τιμές για παλαιότερα μοντέλα προϋπόθετε επένδυση ενός δις δραχμών.
Αλλά ήδη από το 1981, η ελληνική βιομηχανία κατέγραφε μηδενικούς αριθμούς ανάπτυξης και παρέμεινε στάσιμη μέχρι και το 1997, με την ανάκαμψη, πάντως, να δείχνει ασταθής και αβέβαιη.
Το 1992 υπήρχαν στο εργοστάσιο στον Βόλο σε λειτουργία 8 ρομποτικά συστήματα. Τα συστήματα διαχείρισης και ανταλλαγής πληροφοριών μεταξύ των υποσυστημάτων είχαν σχεδιαστεί από Έλληνες τεχνικούς της εταιρείας, ενώ η ποιότητα διασφαλιζόταν σε υψηλό επίπεδο.
  208






























































































   206   207   208   209   210