Page 47 - 60 ΧΡΟΝΙΑ NISSAN ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ
P. 47
στον Βόλο, εγκατάσταση ευρωπαïκών, αν όχι διεθνών προδιαγραφών – θα συζητήσουμε αναλυτικότερα τα σχετικά στο οικείο κεφάλαιο.
Συγχρόνως, τα νέα μοντέλα της Datsun προστέθηκαν στα αρχικώς εισαχθέντα, αφότου η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. ανέλαβε το 1961 την αντιπροσώπευση. Το 1971 εισήχθη το Β110 1200. Διατέθηκαν 3.477 αυτοκίνητα έως το 1973, ενώ επίσης το 1971 άρχισε η εισαγωγή του 100Α. Εκείνην τη χρονιά, η Datsun, διά χειρός Νικ. Ι. Θεοχαράκη Α.Ε., κατατάχθηκε πρώτη σε πωλήσεις στη χώρα μας. Την επόμενη χρονιά ήρθε η ώρα της νέας έκδοσης του Bluebird και της αντίστοιχης του Cedric. To 1973 στους ελληνικούς δρόμους κυλούν το Pickup 1500 (29.516 αντίτυπα μέχρι το 1979), το 160J Violet (4.993 αντίτυπα μέχρι το 1977) και το 240Ζ, που σχεδιασμένο από τον Γερμανό Albrecht Goertz είχε παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Τόκυο το
1969, αυτοκίνητο με ανεξίτηλες αγωνιστικές περγαμηνές, ιδίως στο Ράλλυ Σαφάρι το 1971 και το 1973, πρόκριμα αξιοπιστίας, ποιότητας κατασκευής και αντοχής. Το 1974 ήρθε η σειρά του 120Υ, από το οποίο διατέθηκαν 11.543 αντίτυπα μέχρι το 1977, ενώ την επόμενη χρονιά οι
1971-1980 Σε πλήρη ανάπτυξη
47
1974-1981
Σε ό,τι αφορά στην παλαιότητα του στόλου, το 1974, από τα 346.733 επιβατικά αυτοκίνητα σε κυκλοφορία, τα 32.723 είχαν τεθεί
σε κυκλοφορία από πριν το 1940 μέχρι το 1960 (9,5%), τα 62.999 κυκλοφόρησαν πρώτη φορά μεταξύ 1961 και 1965 (18,5%), τα 125.792 τέθηκαν σε κυκλοφορία κατά την περίοδο 1966- 1970 (36,5%) και μόνον 121.309 (35,5%) ήταν της τελευταίας τριετίας. Το 1981, μόνον 131.546 αυτοκίνητα από τα 822.034 επιβατικά που κυκλοφορούσαν στους ελληνικούς δρόμους είχαν ταξινομηθεί κατά την τριετία 1977-1979, δηλαδή ποσοστό 17%.