Page 48 - 60 ΧΡΟΝΙΑ NISSAN ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ
P. 48

  Ο Αντώνης Κουλεντιανός συμμετείχε οδηγώντας από το 1964 Datsun στους αγώνες αυτοκινήτου στη χώρα μας και αποδεικνύοντας στην πράξη την αξιοπιστία των προϊόντων της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. Δεξιά, διαφήμιση του 100Α, του αυτοκινήτου της Datsun με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Διατέθηκαν 956 αντίτυπα στην ελληνική αγορά μεταξύ 1971 και 1974.
Έλληνες οδηγοί μπορούσαν να αγοράσουν το 100Α FII
(6.352 αυτοκίνητα σε τρία χρόνια), πριν έρθει η σειρά του 160J Violet (1978-1981, 8.027 αντίτυπα), του πρώτου Sunny (1978-1980, 6.796 αντίτυπα) και του Cherry Ν10 (1979-1983, 12.294 αντίτυπα). Οι χρονιές 1977, 1978 και 1979, εξάλλου, ήταν χρονιές ανάκαμψης της αγοράς του αυτοκινήτου,
πριν τη μεγάλη κρίση του 1979 – το 1978, λόγου χάριν, είχαμε 118.814 ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων, το 1979 οι ταξινομήσεις ήταν 88.372. Ακριβώς στο όριο της δεκαετίας που εδώ μας απασχολεί εισάγεται και
το νέο Pickup, το οποίο διατίθεται σε 38.942 αντίτυπα μέχρι το 1986, αλλά και η καινούργια έκδοση του, που χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον
Bluebird – 7.784 κάτοχοι στη χώρα μας έως το 1984.
Στην κατηγορία των ελαφρών φορτηγών, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. πρωταγωνίστησε από το 1976 μέχρι και το 1980, όπως έχουμε ήδη επισημάνει, κατατασσόμενη πρώτη σε πωλήσεις, οι οποίες διπλασιάστηκαν μέσα σε πέντε χρόνια, επιβεβαιώνοντας την ποιότητα των προϊόντων,
αλλά και τις ορθές αποφάσεις της εταιρείας σε ό,τι αφορά στις εμπορικές επιλογές της.
Η εταιρεία, λοιπόν, διευρύνει συνεχώς τη διείσδυσή της στην αγορά αυτοκινήτου, χάρη και στα προϊόντα της, που πια καλύπτουν ευρύτερες προτιμήσεις, σε σχεδόν όλες τις κατηγορίες – ήδη, λόγου χάριν, από
το 1964 είχε εισαχθεί και το Patrol, ενώ η εταιρεία δεν αμέλησε να εισαγάγει το 1976, παρά την άτυπη απαγόρευση εισαγωγής ιαπωνικών αυτοκινήτων που εκείνην τη χρονιά εφαρμόστηκε, το 260Ζ. Από κοντά, η κάθετη οργάνωση των μονάδων, αλλά και η έμφαση που δόθηκε σχεδόν εξαρχής στις υπηρεσίες μετά την πώληση. Επιπλέον, ταχύτατα διευρύνθηκε το δίκτυο αντιπροσώπων – στα μέσα της επόμενης δεκαετίας, οι αντιπρόσωποι
  1971-1975
Το 1971 αντιστοιχούσε στη χώρα μας ένα επιβατικό αυτοκίνητο σε 33 κατοίκους, το 1975 η αντιστοιχία είχε διαμορφωθεί:
1 αυτοκίνητο ανά 20 κατοίκους.
1971 1975
             48




















































































   46   47   48   49   50