Page 59 - 60 ΧΡΟΝΙΑ NISSAN ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ
P. 59

 59
οι λιανικές τιμές αυξήθηκαν κατά 65%! Επόμενο ήταν οι πωλήσεις να μειωθούν, κατά τις εκτιμήσεις, έως και κατά 90% το δεύτερο μισό του 1979 σε ορισμένες κατηγορίες, ενώ το κοινό στράφηκε στα ελαφρά φορτηγά, που απολάμβαναν ευνοϊκότερο φορολογικό και δασμολογικό καθεστώς.
Το 1980 οι πωλήσεις των αυτοκινήτων μειώθηκαν σημαντικά, εξαιτίας των μέτρων του 1979. Αναμενόμενο αποτέλεσμα: η μαζική εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, με προφανή αποτελέσματα για το περιβάλλον και προφανείς επιπτώσεις στα τροχαία δυστυχήματα.
Το 1978 ταξινομήθηκαν 152.660 νέα αυτοκίνητα (119.814 επιβατικά). Δύο χρόνια αργότερα, το 1980, ταξινομήθηκαν μόλις 35.732 επιβατικά αυτοκίνητα, ένδειξη σαφής των επιπτώσεων των μέτρων του 1979.
Η δεκαετία ολοκληρώθηκε από πλευράς ταξινομήσεων περίπου όπως ξεκίνησε, αφού το 1971 είχαν ταξινομηθεί μόλις 32.000 αυτοκίνητα.
Οι προκλήσεις για τη Νικ. Ι. Θεοχαράκης A.E., ενόψει της νέας δεκαετίας, είναι πολλές και σύνθετες. Πόσο μάλλον, που ακριβώς το 1980, οπότε τo εργοστάσιο στον Βόλο ξεκίνησε πυρετωδώς τις εργασίες του, ο Νικόλαος Ι. Θεοχαράκης και ο γιος του Ιωάννης Θεοχαράκης έφυγαν, σε διάστημα λίγων μηνών, από τη ζωή – τα ηνία του ομίλου ανέλαβε ο άλλος γιος του Νικολάου, ο Βασίλειος Θεοχαράκης.
 




























































































   57   58   59   60   61