Page 65 - 60 ΧΡΟΝΙΑ NISSAN ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ
P. 65

 1981-1990 Μπροστά σε νέες προκλήσεις
 των επιβατικών αυτοκινήτων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας»), η οποία ενεργοποιήθηκε την 1η Ιανουαρίου του 1991, οπότε οι τιμές των αυτοκινήτων μειώθηκαν ακόμα περισσότερο – περίπου κατά 7%, κατά μέσον όρο.
Σε αυτό το πλαίσιο, και με το εργοστάσιο στον Βόλο σε πλήρη λειτουργία, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., ύστερα από τον διπλασιασμό των φόρων το 1979, και παρά την αθρόα εισαγωγή μεταχειρισμένων οχημάτων, συνεχίζει την ανοδική της πορεία, εν μέσω όλο και περισσότερο ανταγωνιστικού περιβάλλοντος. Κατακτά την πρώτη θέση στην αγορά κατά τα δύο
πρώτα χρόνια λειτουργίας της μονάδας της ΤΕΟΚΑΡ Α.Β.Ε.Ε., θέση που διατήρησε σχεδόν καθ ́ όλη τη δεκαετία, με εξαίρεση το 1982, το 1984- 1985 και το 1989. Ακριβώς στα μέσα της δεκαετίας για την οποία εδώ συζητούμε, το 1986, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. γιόρτασε τα 25 χρόνια της Νissan στην Ελλάδα. (Από το 1984 την επωνυμία Datsun αντικαθιστά η επωνυμία Nissan).
Όπλα της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. η ιαπωνική ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία, με αυτοκίνητα που πλέον απευθύνονται να ικανοποιήσουν πολλαπλές ανάγκες του αγοραστικού κοινού.
Δεν είναι τυχαίο, εν προκειμένω, ότι κατά τη δεκαετία 1981-1990
Οι εγκαταστάσεις
της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.
στην οδό Ρετσίνα 42 στον Πειραιά, όπου και η έδρα της εταιρείας κατά την ίδρυσή της.
 65
  1985
Εγκαινιάζεται η λειτουργία των Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ).
Αυξάνονται κατά 10% τα ασφάλιστρα για τα αυτοκίνητα.






















































































   63   64   65   66   67