Page 32 - 60 ΧΡΟΝΙΑ NISSAN ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ
P. 32

 Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. εισάγει προς το τέλος της δεκαετίας
το Bluebird 510, γνωστό μας και ως Datsun 1300-1600, αναλόγως του κυβισμού, το οποίο είχε αρχίσει να παράγεται το 1967, αλλά
και το πρώτο Sunny, το B10 και τον διάδοχό του, με τον κωδικό Β110, γνωστό σε εμάς ως Datsun 1200. Εισάγει, ακόμα, τα Fairlady / Sports 1500 και 1600, προκατόχους της σειράς Ζ, του 240Ζ, λόγου χάριν, του οποίου η παραγωγή άρχισε το 1969. Επιμένει, βεβαίως, στη διάθεση των διαδόχων του πρωτοεισαχθέντος Pickup, του 520 και του 521, που παρήχθησαν από το 1966 έως το 1972. Οι Ιάπωνες είχαν το προϊόν και η ελληνική αγορά είχε μεγάλη σημασία για αυτούς, αφού ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 1960 αρκετοί καταναλωτές προτιμούσαν να αγοράσουν μικρό φορτηγό ανοιχτό, τύπου Pickup, για λόγους οικονομικούς, αλλά και επαγγελματικούς. Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. εκτίμησε άριστα την κατάσταση,
έχοντας στα χέρια της και την παροιμιώδη αξιοπιστία των
Pickup της Datsun, όπως, άλλωστε, και των υπόλοιπων
προϊόντων της. Δικαιώθηκε, βεβαίως, στα μέσα της
επόμενης δεκαετίας, αφού ήταν πρώτη σε πωλήσεις στην κατηγορία από το 1976 μέχρι και το 1980.
Η ίδρυση της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. πραγματοποιήθηκε σε μια περίοδο εντυπωσιακής ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας
και πυκνής αλλαγής των καταναλωτικών ηθών και συμπεριφορών.
Πάνω, το Fairlady Roadster (1964-1966). Κάτω, το Sunny 1000 (1966-1970). Η γκάμα της Datsun ήδη από τη δεκαετία 1960 διαρκώς διευρύνεται, αναλόγως και η διείσδυση της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.
  32
























































































   30   31   32   33   34