Page 15 - 60 ΧΡΟΝΙΑ NISSAN ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ
P. 15

 15
 1920-1930
Επιβάλλεται πρώτη φορά τέλος κυκλοφορίας αυτοκινήτων, 1.500 δρχ. για τα ΙΧ. Δύο χρόνια αργότερα επιβλήθηκε πρόσθετο τέλος και ειδικό τέλος, ενώ το 1930 τα τέλη αυξήθηκαν και καθιερώθηκε «Τεκμαρτή πρόσοδος διατηρούντος αυτοκίνητον».
1923
Η πρώτη βενζιναντλία στη χώρα φαίνεται να εγκαταστάθηκε στην αντιπροσωπεία αυτοκινήτων Μαριόλη-Μπούρα, στην οδό Πανεπιστημίου.
1927
Καταγράφονται 42 πιάτσες ταξί στην Αθήνα – η πρώτη στην οδό Δώρου, στα Χαυτεία.
1928
Η ΕΛΠΑ τοποθετεί «κομψά φωτεινά σήματα» στην οδό Κοραή για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας.
1928
Γίνεται λόγος για 20.000 αυτοκίνητα στην Αθήνα και καταγράφονται 8.900 «διπλωματούχοι οδηγοί» (85 γυναίκες). Το 1930 οι «σωφέρ» είναι πλέον 12.076 (134 γυναίκες).
1930
Από τα τέλη της δεκαετίας του 1920 ρυθμίζονται τα της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, ένδειξη της διάδοσής τους. Το πρώτο καθοριστικό νομοθέτημα
ήταν ο νόμος 484/277-1930 «Περί αυτοκινήτων, κυκλοφορίας αυτών και υποχρεώσεων των οδηγών», επί υπουργίας Δημητρίου Δίγκα και Νικολάου Αβραάμ (υπουργού Συγκοινωνιών).
 




















































































   13   14   15   16   17